Vi inviterer til en helt anderledes søndag på Naturens dag | Middelfartkredsen Radikale Venstre

Stem på Radikale Venstre til kommunevalget den 21. november 2017

Vi inviterer til en helt anderledes søndag på Naturens dag

Kære familier i Middelfart Kommune. Vi inviterer til en helt anderledes søndag på Naturens dag. Familiebevægelse på tværs af generationer

Kære familier i Middelfart Kommune

Vi inviterer til en helt anderledes søndag på Naturens dag

Familiebevægelse på tværs af generationer

Dato: den 10. september 2017
Sted: Vestre Hougvej 15 i haven hos Louise Rost

Kl. 15.00 og en times tid frem
- Vi sørger for kaffe, saft og kage til alle

Fysioterapeut Louise Hervig fra BoBles kommer forbi og vil tage os med i leg og bevægelse på tværs af generationerne. Livet skal leves og bevægelsen skal leges ind i hverdagen. Vi bliver nogle gange udfordret, fordi vi bliver hæmmet af udfordringer i kroppen. Men det skal ikke stoppe os fra at få smilet frem og bevægelsen ind i sindet.

Vi vil gerne se dig - uanset alder og funktionsniveau. Vi tror på, at vi på tværs af generationer, kan berige hinanden og flytte bevægelse ind i kroppen, gennem legen.

Hvorfor?

• Vi sætter fokus på nærvær og fællesskaber, fordi det er noget, vi giver til hinanden.

• Vi er optaget af at undersøge, hvordan nærvær og fællesskaber på tværs af generationer kan styrkes gennem samvær om leg og bevægelse.

• Vi har som mennesker naturen omkring os, men også tæt på – i vores kroppe. Vi har forskellige aldre og kroppe og muligheder, men hvordan kan vi alligevel mødes gennem leg og bevægelse?

• Vi vil opleve at leg kan styrke fællesskaber og at motion i naturen er en skøn måde at være sammen på.

Du vil gå hjem igen med en følelse af, at fællesskab, naturen og mødet med generationer på tværs, beriger mere end meget andet. Det at vi giver nærvær til hinanden, samtidigt med at vi nyder naturen, mens vi er fysisk aktive, er en gave alle skal have mulighed for at opleve.

På gensyn!

Radikale Venstre i Middelfart Kommune